DAG 2

  • MITT BÄSTA SOMMARMINNE

    nog säga jag ska säga mitt bästa sommarminne iår, så får jag två saker.

    Den första var när vi åkte till London i Augusti som jag kanske redan har skrivit. Men det är absolut min favoritstad, och det är där jag vill bo när jag blir stor! Vi var iallafall på några museeum, madame tussaus, och såklart shoppade.

    Den andra var i juni strax efter skolan hade slutat, som jag och mina fina vänner sov över i Julias stuga två nätter i Halmstad. Det var jättefint väder då, så vi låg på stranden mest på dagarna, lagade mat på kvällarna, åkte in till stan och bara hade allmänt mysigt!




    b 1&2: I London
    b 3: Mina vänner






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0