DAG 4

  • MIN FRAMTID

    När jag går ut nian ska jag söka till någon linje där jag senare kan söka in på högskola och börja på juridiklinjen. Jag tycker att det verkar kul att vara advokat, så jag ska försöka få så bra betyg så att man kommer in på det. När jag är färdig med skolan skulle jag vilja flytta till London och bo där, samtidigt som jag jobbar som advokat där. Och sen vill jag resa mycket, och ha hus i olika länder. Förutom att jag bor i London skulle jag vilja ha en lägenhet i NY, och en villa i något varmt land! Sen skulle det väl vara drömmen att jobba som modell också, drömmen som alla tjejer har? Och ha en fin familj och något/några barn.

            -man har ju drömmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0