DAG 5

MINA FAVORITPLAGG -VÅR-SOMMAR-HÖST-VINTER

Vår: När det är vår älskar jag att ha ljusa färger. Till exempel en vit söt blus, boyfriend jeans, palladium och ett nagellack i röda toner.

SOMMAR: Jag älskar att ha jeansshorts på sommaren. Till det har jag oftast en färgglad blus, eller ett slappt linne. Dagarna då jag inte har shorts har jag gärna en söt klänning. Denna sommaren hade jag oftast min långklänning. På sommaren tycker jag om att antingen vara barfota eller ha ballerinaskor.

Höst: Jag älskar när det blir höst, då man får krypa in i varma tröjor och snygga kängor.  Jag har som sagt gärna på mig en stickad tröja, blus som sticker ut under, jeans och ett par snygga boots! Kläderna ska gärna vara i militärgrönt, brunt, naturvitt eller något höstig färg!

Vinter: På vintern sätter jag gärna på mig en mysig tjock vinterjacka. Min favorit kommer ifrån Oddmolly. Till det har jag en stickad tröja och såklart pälsväst! På fötterna har jag ugg´s, på huvudet en stickad mössa och en stor och mysig halsduk.


snygga outfits


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0